گفتگو با مدیر و سرمربی تیم ملی امید درباره قرعه کشی بازی های آسیایی 2018

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید بعد از پیروزی 2 -0  در دیدار دوستانه مقابل بادران گفت: بازیکنان بعد از برگزاری تمرینات اخیر در نوبت‌های صبح و عصر کمی خسته بودند. بازی با بادران برای‌ما آزمون خوبی بود و می‌خواستیم برنامه‌های تمرینی و سازمان‌دهی تیمی را در این مسابقه انجام دهیم. موارد خوبی در این بازی دیدیم در پست‌های مختلف شرایط بازیکنان را ارزیابی کردیم با برگزاری بازی‌های دوستانه بیشتر آمادگی لازم را در ادامه کار کسب می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا به اهدافی که مدنظر داشتند در این بازی دست یافته‌اند، گفت: بله، برخی از موارد اجرا شد در روزهای آتی با کار و تلاش بیشتر سعی می‌کنیم به اهداف‌مان نزدیک‌تر شویم حداقل دو بازی دوستانه دیگر برگزار می‌کنیم. در اردوی بعدی که از دوم مرداد آغاز می‌شود تیم کامل‌تر شده و بازی‌های دوستانه بین‌المللی خواهیم داشت و کم‌کم به انسجام و هماهنگی بیشتری می‌رسیم.

کرانچار در مورد هم‌گروهی تیم امید با عربستان، میانمار و کره شمالی عنوان کرد: در گروه خوب و سنگینی قرار گرفتیم از عربستان و از کره شمالی شناخت داریم سعی می‌کنیم تیم‌های فعلی آنها را هم  آنالیز کنیم و مسابقات‌شان را ببینیم. به هر حال بازی‌های آسیایی و قرار گرفتن در این گروه سنگین انگیزه‌های خودش را به وجود می‌آورد. نه فقط عربستان، کره شمالی و میانمار هم رقیبان قدرتمندی هستند.

وی در مورد وضعیت رضا شکاری و امید نورافکن گفت: آنها در اردوهای بعدی به ما اضافه می‌شوند این بازیکنان چون لژیونر هستند این مسئله کار را سخت می‌کند و باید در تاریخ‌های فیفادی به ما ملحق شوند ما تلاش می‌کنیم باشگاه‌هایشان را متقاعد کنیم که البته این کار راحتی نیست. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد وضعیت بازیکنان تراکتورسازی تصریح کرد:‌ بازیکنان تراکتورسازی با نگاه نرم ما در اردوی تیم‌شان ماندند و بعداً به ما ملحق خواهند شد.

همچنین حمید استیلی مدیر تیم ملی امید اظهار داشت : چند بازی تدارکاتی را در نظر گرفتیم که شبیه سازی برای این مسابقات است ، بازی با عراق و چین به خوبی تیم ما را آماده بازی با عربستان و کره شمالی می کند

استیلی در واکنش به بالا بودن حساسیت بازی ایران و عربستان در دور گروهی بازی های آسیایی تاکید کرد: گروه ما دشوار است اما خودمان را آماده رویارویی با هر حریفی می کنیم. آنالیزورها اطلاعات لازم را به کادر فنی می دهند و بازیکنان با آمادگی کامل به میدان می روند. از نظر ما فوتبال عاملی برای صلح و دوستی است، نه جنگ، ما برای افزایش دوستی ها به میدان می رویم

استیلی درباره حضور نورافکن و شکاری در اردوی تیم ملی نیز گفت: این دو بازیکن لژیونر هستند و در روزهای فیفا دی به ما ملحق می شوند. آنها دو بازیکن ارزشمند هستند که مد نظر قرار دارند

گروه بندی مسابقات فوتبال بازی های آسیایی 2018 اندونزی