صمد مرفاوی سرمربی استقلال خوزستان شد

سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره انتخاب صمد مرفاوی به عنوان سرمربی این باشگاه بیان کرد: رسالت باشگاه ما در فصل جدید بر اساس استفاده از بازیکنان بومی خواهد بود و نمی‌خواهیم ریخت و پاش سال‌های قبل را انجام دهیم.

او اضافه کرد: ما سرمربی‌ می‌خواستیم که استعداد و نیروهای بومی استان را بشناسد و بتواند بازیکنان خوبی را پرورش دهد. همچنین از لحاظ اخلاقی نیز درجه بالایی داشته باشد و به فاکتورهای اخلاقی اهمیت بدهد. هدف ما از انتخاب مرفاوی تحقق این نیازها بود و فکر می‌کنیم می‌توانست بهترین انتخاب باشد. البته یکی دیگر از معیارهای ما برای انتخاب سرمربی، بومی بودن آن و آشنایی با فوتبال خوزستان بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره عدم تمدید قرارداد ویسی گفت: ویسی در طول فصل دو بار استعفا داده بود و همچنین در مصاحبه‌ای در پایان فصل گفته بود که علاقه‌ای ندارد با استقلال خوزستان همکاری کند. ما چطور می‌توانیم مربی را به زور نگه داریم وقتی نمی‌خواهد در باشگاه ما کار کند.

سلطانی در پاسخ به شایعه‌ای مبنی بر حضور نداشتن تعدادی از اعضای هیات مدیره در جلسه امروز (شنبه) و انجام نشدن نظرسنجی در انتخاب مرفاوی تصریح کرد: چنین چیزی درست نیست. امروز تمام اعضای هیات مدیره حضور داشتند و با نظر آن‌ها صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید استقلال خوزستان انتخاب شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا