الیاسی: جمعه با بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی جلسه خواهم داشت

عباس الیاسی درباره انتخابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی به جای مصطفی آجورلو و برنامه هایش برای این باشگاه، گفت: فعلا که برنامه خاصی نداریم. آمده ایم تا این دو بازی باقیمانده در لیگ را مدیریت کنیم. در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته ام و باید مشکلات آسیب شناسی شود.

وی درباره وضعیت همکاری ساغلام با تراکتورسازی تاکید کرد: ساغلام که فعلا هست. حرفه ای این است که ساغلام بماند. با او تماس تلفنی داشتم و از او خواستم تیم را جلو ببرد. قرارداد ما با ساغلام اینطور بود که یک نیم فصل در تراکتورسازی باشد و بعد برای فصل بعد به توافق برسیم. ادبیات ساغلام هم شفاف است.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که دلیل ناکامی تیم در این فصل را چه می داند؟ خاطرنشان کرد: باید این مشکلات آسیب شناسی شود. عوامل زیادی در نتایج ما تاثیر داشت که باید آنرا بررسی کنیم.

وی در خصوص احتمال ایجاد تغییرات در هیات مدیره تراکتورسازی هم گفت: فعلا که برای دو بازی پیش رو اتفاقی نمی افتد ولی قطعا تغییراتی خواهیم داشت.

اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران ضمن تبریک به عباس الیاسی سرپرست جدید باشگاه تراکتورسازی و تقدیر از زحمات مصطفی آجورلو امیدوار  است هرچه سریع مشکلات این باشگاه مرتفع شده و در فصل جدید لیگ برتر باردیگر شاهد درخشش تیم محبوب کشورمان باشیم.