بازدید وزیر ورزش از باشگاه فولاد خوزستان

دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان همراه با دکتر غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی از ورزشگاه مجهز باشگاه فولاد خوزستان بازدید کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این بازدید که با پوشش کامل اصحاب رسانه همراه بود، علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص امکانات و وضعیت پروژه ورزشگاه توضیحات لازم را به وزیر ورزش و هیات همراه بیان کردند.
وزیر ورزش و جوانان از وضعیت ورزشگاه باشگاه فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد و گفت: اگر میزبانی جام ملت های آسیا را بگیریم می توانیم مسابقات یک گروه را در این ورزشگاه یا استادیوم غدیر برگزار کنیم.

مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۳۰ هزار نفری فولاد خوزستان، اظهار کرد: با وجود این که با کمبود وقت مواجه بودیم ولی با توجه به تاکید استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان از این ورزشگاه بازدید کردیم.

وی بیان کرد: در کنار کارهایی که در ۳۹ سال اخیر انجام شده، می توان به استادیوم ۷۵ هزار نفری نقش جهان اصفهان، ۵۰ هزار نفری پارس شیراز، ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز، ۷۰ هزار نفری یادگار امام تبریز و دو استادیوم در مشهد اشاره کرد، این ورزشگاه نیز بسیار شیک و زیبا ساخته شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر میزبانی جام ملت های آسیا را بگیریم، مسابقات یک گروه را می توانیم در این استادیوم یا ورزشگاه غدیر برگزار کنیم.

اژدری زاده مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان نیز گفت: تمام امکانات لازم مطابق با استانداردهای جهانی در این ورزشگاه تامین شده و تنها مشکل آن پارکینگ است که امیدواریم با همکاری استاندار و مجموعه ورزش استان این مشکل نیز برطرف شود.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز اظهار کرد: مقرر شده بود که دو پل هوایی پیاده رو ساخته شود تا امکان ورود پیاده تماشاگران به این ورزشگاه فراهم شود ولی طراح اعلام کرده که این طرح تغییر پیدا کرده است و آن را تایید نکردند. همچنین باید پارکینگ و راه های دسترسی به ورزشگاه هرچه سریعتر تکمیل شود.