مصوبات مجمع عمومی اتحادیه فوتبال

دراین نشست که با حضور پیشبین و قدوسی نمایندگان وزارت کشور همراه بود ابتدا پس از انتخابات رییس سنی مجمع در خصوص تشریفات اقدامات انجام شده از سوی اتحادیه برای برگزاری رسمی مجمع با همکاری وزارت کشور اطلاعات کامل و جامعی از سوی پیشبین نماینده وزارت کشور برای حاضران ارائه شد و پس از آن طبق دستور جلسه بازرسین و اعضای شورای مرکزی اتحادیه برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند . همچنین در پایان مجمع نیز به جهت گذشت بیش از 20 سال از تاسیس اتحادیه درباره برخی اصلاحیات در اساسنامه به تفصیل بحث و بررسی به عمل آمد ودرنهایت مقرر شد کار تایید و تصویب اساسنامه اصلاح شده جدید از سوی شورای مرکزی صورت پذیرد.

در انتخابات مجمع اتحادیه ، علی زینلی نماینده باشگاه وحدت تهران با 26 رای و علیرضا اژدری زاده مدیرعامل فولادخوزستان با 13 رای به عنوان بازرسین جدید اتحادیه انتخاب شدند .

همچنین در انتخابات نمایندگان باشگاه های دسته یک برای عضویت در شورای مرکزی 7 باشگاه ، بادران تهران با 9 رای ، فجر شهید سپاسی شیراز با 9 رای ، مس رفسنجان با 8 رای ، مس کرمان با 8 رای ، گل گهرسیرجان با 7 رای ، ماشین سازی تبریز با 6 رای و نفت مسجد سلیمان با 5 رای انتخاب شدند . لازم به ذکراست باشگاه شهرداری ماهشهر نیز 5 رای کسب کرده بود که به نفع هم استانی خود نفت مسجد سلیمان انصراف داد.

در انتخابات نمایندگان غیر از لیگ برتر و دسته یک ، باشگاه های شهرداری همدان با 6 رای ، وحدت تهران با 6 رای و بهمن ساری با 5 رای انتخاب شدند.

لازم به ذکراست در انتخابات امروز اتحادیه گودرزی ، مهدی محمد نبی ، مهدی محمودی و عزیزالله محمدی ( رییس جلسه )‌ به عنوان هیئت رئیسه انتخابی، مدیریت این مجمع را با انتخاب اعضا برعهده داشتند.

در بخش پایانی جلسه نیز مهدی محمد نبی و کاظم اولیایی از اعضای هیئت موسس اتحادیه و عزیزالله محمدی نایب رییس شورای مرکزی اتحادیه درخصوص اقدامات انجام شده از بدو تاسیس اتحادیه در جهت تدوین اساسنامه از جمله جلسات متعددبا مسوولان وکارشناسان ورزش و فوتبال کشور و همچنین سفرهای تحقیقاتی به کشورهای ترکیه ، ایتالیا و اسپانیا و اینکه چرا این تشکل با نام اتحادیه مصوب شده است مطالب مبسوطی برای نمایندگان وزارت کشور ارائه کردند که مورد قبول واقع شد.

مجمع عمومی به طور فوق العاده اتحادیه مدیران باشگاه های فوتبال صبح روز 26 تیر ماه 1396 در محل سالن اندیشگاه کتابخانه ملی ایران با حضور 33 تن از اعضای مدیران و نمایندگان باشگاه های فوتبال برگزارشد