حضور پرشور جامعه فوتبال در سوگ امام جعفر صادق(ع)

شصتمین گردهمایی مذهبی جامعه اسلامی فوتبال، هم زمان با سالروز شهادت بنیانگذار مذهب تشییع، امام جعفر صادق(ع)، مراسم عزاداری و سوگواری آن حضرت با شرکت گسترده و پرشور اهالی فوتبالی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حسینیه فاطمیه بین الطلوعین برگزار شد.

در این مراسم معنوی و روحانی که به میزبانی جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های ملی برگزار شد، نخست نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام احمد مالک اقامه شد، بعد غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال سخنان مبسوطی از تاثیر برگزاری این مراسم‌ها در جامعه ورزش بیان کرد و در بخشی از آن گفت: جامعه ورزش به ویژه فوتبال در چنین فضایی از فرهنگ و اخلاق اسلامی بهره‌مند خواهد شد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین میردامادی روحانی سرشناس مطالبی پیرامون شخصیت بزرگوار بنیان گذار مذهب تشییع، امام جعفر صادق(ع) و تاثیرات آن بر جوانان برشمرد.

در ادامه این مراسم حاج سیدعلی سادات رضوی نایب رئیس مداحان تهران به نوحه خوانی پرداخت و فضای پرشوری از حزن و اندوه را به وجود آورد و عاشقان مکتب اهل بیت(ع) اشک ماتم ریختند.

در این مراسم مهدی محمد نبی قائم دبیرکل مقام اتحادیه فوتبال ، دکتر احمدی معاونت فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، دکتر شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران، حجت الله بهمنی مسئول کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، محمدعلی امانی، بهارلویی، حق‌پرست روسای اصناف بازار، عبدالرحمن شاه‌حسینی، گودرز حبیبی، ولی الله صالح‌نیا، منوچهر شفقتیان، لیدرهای استقلال و پرسپولیس و جمع کثیری از هواداران و مشوقین برگزار شد.