یازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی برگزار می‌شود

یازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با شعار ورزش، جامعه پویا، توسعه پایدار و با هدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش، جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی و حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و 13 نفر از دانشمندان خارجی در تاریخ 22 و 23 اردیبهشت‌ماه توسط پژوهشگاه علوم ورزشی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش 725 عنوان مقاله توسط دبیرخانه یازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی دریافت شده که 510 مقاله به ‌صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شدند.

رفتار حرکتی، روان‌شناسی ورزشی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، مدیریت، ارتباطات، اقتصاد و گردشگری ورزشی و جامعه‌شناسی، حقوق، تاریخ و فلسفه ورزشی از جمله مقالات دریافت شده برای یازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی است.

یازدهمین همایش بین‌المللی علوم با مشارکت علمی و اجرایی وزارت ورزش و جوانان، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش، آکادمی ملی المپیک، دانشگاه تربیت مدرس، فدراسیون ‌ورزش‌های همگانی، فدراسیون اسکواش و انجمن حقوق ورزشی ایران و انجمن علمی آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی و… برگزار می‌شود.